Moda na naturalnie podkreślone brwi - jak uzyskać ten efekt?| Nowa Paleta Eyebrow Styling Kit | Golden Rose

by - 15:19:00


Jeszcze nie tak dawno, bo niecały rok temu, pisałam Wam o idealnie podkreślonych brwiach w stylu insta - wyrysowane, ciemne. Jednak moda ciągle się zmienia i powoli zaczyna królować natura - grube brwi, zapuszczone, ale jednocześnie zadbane i podkreślone. Sama przerzuciłam się na ten trend - uważam, że lepiej wyglądam w delikatnie podkreślonych brwiach na codzień, niż w wyrysowanych pomadą, sztywnych i ostrych. Przewagą jest także czas ich malowania!

Nowości od Golden Rose
Golden Rose ma w swoim asortymencie coraz więcej produktów do brwi. Zaczęło się od kultowego, pojedyńczego pudru do brwi dostępnego w 7 kolorach (bez rudych tonów) oraz kredek do brwi. Następnie do asortymentu weszły barwiące żele do brwi, maskary, a nawet liner do brwi! Firma wróciła do podstaw i również postawiła na naturalne wykończenie brwi wprowadzając nowy produkt, czyli zestaw do stylizacji brwi. Jak sama nazwa mówi - zestaw - jest to set zawierający 2 pudry do brwi, barwiony wosk, pęsetę oraz mały dwustronny pędzelek. Kiedy otwierałam opakowanie wiedziałam, że będzie to produkt, który jeśli tylko się sprawdzi, będę zabierać ze sobą na każdy wyjazd, w końcu mam wszystko przy sobie, w jednym małym, zgrabnym opakowaniu. Czy zestaw się rzeczywiści sprawdził?

Eyebrow Styling Kit
Produkt zamknięty jest w stylowym, matowym opakowaniu, które całkowicie przypadło mi do gustu! Na przodzie widnie logo firmy, a zamknięcie jest na charakterystyczny 'klik'. Zestaw jest dostępny w 3 wersjach kolorystycznych - w kolejności od blondynki, przez średni kolor, aż po bardzo ciemne włosy. Jako, że używałam poprzednio pudru numer 104, czyli koloru pośredniego w całej gamie, wybrałam set w kolorze 02 Ash.
Wosk to neutralny-ciepły odcień brązu o wadze 1,7g. Dwa cienie o pojemności 2,5 grama to połączenie dzięki któremu Polki o słowiańskiej urodzie znajdą coś dla siebie. Pierwszy cień jest w odcieniu karmelowym, jednak nie jest on ciepły! Drugi to szaro-brązowy chłodny odcień, którego najczęściej używam. Jest oczywiście możliwość łączenia obu pudrów w celu uzyskania niepowtarzalnego koloru!
Zawarta w zestawie pęseta jest bardzo drobna, jednak dla wprawionej ręki nie ma problemu! Wyrywa najmniejsze włoski, jest dobrze wykończona. Dwustronny pędzelek niestety mnie nie przekupił - włosie jest za sztywne i jest go zdecydowanie za dużo do wykonania precyzyjnego makijażu brwi, szczególnie na końcach, dlatego w tym przypadku pozostaje przy swoim pędzelku. Spirala, która pozwala ułożyć włoski we właściwej pozycji oraz pozbyć się nadmiaru produktu sprawdza się bardzo dobrze.

Jak podkreślić brwi, aby uzyskać efekt naturalny, a jak żeby uzyskać insta brow? 
Jeden zestaw - wiele możliwości. Jak wspomniałam - dwa cienie można zamienić w trzy, wosku można używać samodzielnie lub z cieniami. Wszystko zależy od zamierzonego efektu oraz pozostałego makijażu oka i twarzy. Przedstawię Wam w kilku krokach jak uzyskać różne efekty na brwiach :) Pamiętaj, aby brwi były wyregulowane i pasowały do Twojego kształtu twarzy - to już połowa sukcesu!

Naturalne piękno i delikatne podkreślenie:
1. Wyczesz brwi spiralką i ustaw je pionowo do góry oraz z kierunkiem ich wzrostu.
2.  Nałóż jaśniejszy cień na początek brwi, a ciemniejszy na końcówkę. Postaw na swobodę - zrób brwi symetryczne, jednak nie staraj się ich przerysować.
3. Pozbądź się nadmiaru produktu za pomocą spiralki.

Trwałe i podkreślone brwi do mocnego pełnego makijażu:
1. Wyczesz brwi spiralką, ustaw je pionowo do góry i zgodnie z ich wzrostem, na zewnątrz twarzy.
2. Nałóż barwiony wosk na włoski od początku do końca, skupiając się na końcówce. Pamiętaj, aby nie przesadzić z ilością produktu.
3. Nałóż ciemniejszy cień zaczynając od podkreślenia dolnej linii brwi i końcówki.
4. Wypełnij resztę brwi.
5. Stwórz kolor pośredni mieszając oba cienie i nałóż go na początek brwi.
6. Wyczesz włoski, aby pozbyć się nadmiaru produktu, a także uniknąć zlepienia włosków przez wosk.
Voila! Trwałe i perfekcyjne brwi są gotowe, będą nie do ruszenia przez cały dzień!
Na zdjęciu poniżej są zrobione brewki drugim sposobem z mocniejszym wyczesaniem :)

Wielka miłość czy totalne rozczarowanie?
Jak się zapewne domyślacie - zestaw do brwi nie zawiódł mnie. Kolorystyka jak najbardziej mi odpowiada, a możliwość łączenia kolorów pozwala na uzyskanie pożądanego przeze mnie efektu na brwiach - czy to naturalnego podkreślenia czy wyrysowanych brwi do pełnego makijażu. Pozytywnym zaskoczeniem, a jednocześnie nowością w stylizacji brwi był dla mnie wosk. Często decyduję się na używanie go w pojedynkę kiedy mi się śpieszy. Pozwala on utrzymać brwi na swoim miejscu przez calutki dzień, a także zwiększa przyczepność cieni. Dzięki niemu trwały makijaż jest gwarantowany! Pudry mają przyjemną konsystencję, są wystarczająco twarde, a także bardzo mocno napigmentowane, po kilkunastu makijażach nie widać w ogóle zużycia!
W tym momencie po zestaw sięgam codziennie, odłożyłam pomady do brwi i inne produkty, a set stał się moim ideałem.


A wiecie co jest najlepsze? Że do końca tego miesiąca (sierpień) możecie dorwać ten zestaw do brwi w okazyjnej cenie 22,90, ponieważ jest to produkt miesiąca! Jeśli ta recenzja Was przekonała zapiszcie ten produkt na liście zakupów i lećcie na zakupy! Znajdziecie ją również na stronie internetowej TUTAJ.


Czego używacie do brwi? 
Korzystacie z promocji miesiąca w Golden Rose?


PAMIĘTAJ O MOICH SOCIAL MEDIACH!
Zaobserwuj instagrama @miller.emilia oraz makijażowego @miller.beauty, a także polub mój fanpage Miller Emilia Blog !
Możesz dodać także mojego snapa - milleremilia !


Nie zapomnij skomentować i zaobserwować bloga, aby być na bieżąco!

You May Also Like

11 komentarze

  1. Ja takze lubie delikatne i naturalne brwi. Uwielbiam produkty Golden Rose. Twoje brwi wygladaja pieknie i maja idealny kolor. Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie podkreślasz brwi :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeśli chcę uzyskać delikatny efekt to albo podkreślam brwi cieniem, albo kredką i wyczesuję... Zestaw kolorystycznie idealnie do Ciebie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super to wygląda! delikatny i elegancki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny produkt, pewnie go przetestuję gdy skończę swój zestaw z Makeup revolution (a to będzie nieprędko:D)
    Masz super kształt brwi! No i baaardzo gęste :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudrów do brwi z Golden Rose nie próbowałam, ale kredki bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam się, że brwi wyglądają fenomenalnie :) Bardzo pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie napigmentowne cienie, myślę że dobrze by mi się z nimi pracowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo zachęcająco, ale ja od dłuższego czasu używam paletki z Avon. Szczerze boję się kupić coś nowego do brwi ;p btw Bardzo ładnie podkreślone brwi

    OdpowiedzUsuń