Zamiennik Laura Mercier za 25 zł! | Najlepszy puder pod oczy | Bell Hypoallergenic

by - 19:30:00


Skóra pod oczami wymaga zarówno odpowiedniej pielęgnacji, jak i makijażu kolorowego. Jeśli ją obciążymy, odwdzięczy się suchą, nieprzyjemną strukturą, która dodatkowo utrudni nam zakrycie niechcianych kolorów, trwałość produktów oraz ich aplikacje. Dużo osób zmagając się z mocnymi zasinieniami codziennie nakłada ogromną ilość ciężkich korektorów oraz pudrów, aby to wszystko zakryć. Przy odpowiedniej pielęgnacji, nawodnieniu organizmu i zdrowej diecie, a także odpowiedniej ilości snu część problemów zniknie, jednak jeśli na co dzień się malujecie i nie chcecie zbytnio obciążać delikatnej strefy - odkryłam puder idealny!
Myślę, że o pudrze Laura Mercier słyszała każda makijażowa fanka, jednak często ze względu na dość wygórowaną cenę szukamy jego zamienników. To puder, który pasuje niemal do każdej cery, w każdym wieku, niezależnie od tego czy jest sucha, mieszana czy tłusta, który przez swoją niemal całkowitą transparentność dopasuje się do większości karnacji, a jednocześnie nie będzie pozostawiał uczucia ściągnięcia i efektu płaskiego matu. Mimo, że jestem zwolenniczką pudrów sypkich, dałam szansę nowości z marki Bell Hypoallergenic - Perfectionist Powder.

Perfectionist Powder
Bell Hypoallergenic
Puder dostępny jest w 3 kolorach:
01 HD Banana
02 HD Pastel
03 HD Peach



Każdy z nich to 8 gram pięknego, kwiatowego tłoczenia zamkniętego w bardzo solidnych, całkowicie przezroczystych opakowaniach z zatrzaskiem. Analogiczne do nazw są także kolory - składają się z transparentnego 'tła' oraz żółtego, pomarańczowego lub różowego tłoczenia. Po zmieszaniu obu kolorów z opakowania puder nadal pozostaje transparentny, jednak z delikatną kolorową poświatą. To właśnie odcień 01 Banana jest zamiennikiem pudru Laura Mercier. Mimo wszystko do naszej typowo słowiańskiej urody będzie pasować każdy kolor - możemy nim także korygować kolorystykę naszej skóry (np. żółty i pomarańczowy na fioletowe zasinienia, różowy w celu dodania promiennego, wiosennego blasku).
Pudru używam głównie pod oczy nakładając go gąbeczką, rzadziej nakładam go pędzlem na całą twarz - strefa T wymaga większego matu, jednak na policzki nadaje się w sam raz. Produkt nie pyli się i łatwo chwyta skóry. Jest niewyczuwalny, nie obciąża delikatnej skóry, nie jest tępy i utrwala korektor wcześniej nałożony. Pozostawia ją wygładzoną dzięki kompleksowi HD, jednocześnie pięknie wygląda na zdjęciach i filmach. Nie robi flashbacku. Nie jest to puder matujący, ani rozświetlający, nie znajdziemy w nim ani jednej drobinki brokatu. Jest to wykończenie satynowe i jedwabiste, czyli ultra lekki mat, utrwalenie, ale jednocześnie widać zdrowy glow skóry wzbogacony kolorem pudru. To właśnie dlatego tak dobrze wygląda nałożony pod oczami. Jest także bardzo lekki, drobno zmielony, co uważam za kolejny atut. Kosztuje 25 zł za opakowanie i jest dostępny w drogeriach. Ten puder jest moim must have na wiosnę! Uzależniłam się od niego i teraz tylko jego używam pod oczy oraz policzki, jednak całe opakowanie skruszyłam i przesypałam do starego opakowania po innym sypkim pudrze, w takiej formie sprawdza mi się lepiej. Strefa T niezmiennie uwielbia puder z GR.



Jakich pudrów wy używacie do makijażu?
Jaki efekt najbardziej was zadowala? Rozświetlenie, mat a może satyna?

You May Also Like

9 komentarze

  1. Nigdy nie miałam LM, ale Bell ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się prezentuje, a jaka cudna szata/powierzchnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet opakowania mają urocze :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde przepiekna swa te pudry <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się świetnie! Ja jeszcze nie mam swojego ulubionego pudru, więc chętnie przetestuję ;) Cudowny fiolet na włosach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie wygląda, muszę lecieć do Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś broniłam się przed rozświetlaczem, ja mogłam,a teraz? Must have! Te z Bell ptezentują się mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie Bell w tym roku zrobiło furorę. Praktycznie wszystkie kosmetyki wymieniłam na ich markę. Super jakość w stosunku do ceny.

    OdpowiedzUsuń