Wróć do szkoły w wielkim stylu | Back 2 School | Zaful

by - 14:32:00


Powrót do szkoły zbliża się wielkimi krokami, a ja po raz drugi już nie będę tego obchodzić, w końcu jestem na studiach! Jednak postanowiłam przygotować dla Was listę moich must have jeśli chodzi o jesienne przygotowania, strojów uniwersalnych dla przedziału wiekowego 14-25 :)
Zobaczcie moje propozycje jak rozpocząć nowy rok szkolny w wielkim stylu, nie podpadając nauczycielom oraz dyrekcji, a także wyglądać modnie, szczególnie jeśli zaczynamy nowy etap nauki idąc do liceum. Pełen asortyment znajdziecie na stronie Zaful w zakładce Back 2 School.

Baby blue
Mogę śmiało powiedzieć, że to jeden z motywów przewodnich tego postu. Jest to kolor niesamowicie twarzowy i odpowiedni na każdą okazje, zarówno rozpoczęcie roku, jako odskocznia od czerni, granatu i bieli, jak i na co dzień. Pięknie podkreśli waszą wakacyjną opaleniznę. Granat jest bardziej bezpieczną opcją. Na początek przedstawiam Wam 3 sukienki, które śmiało wykorzystałabym 1 września, jedynie przy granacie założyłabym jakiś jasny, kremowy lub biały dziurkowany sweterek, aby zakryć ramiona.
Sukienka z falbaną KLIK
Granatowa sukienka KLIK
Sukienka z kokardą KLIK

Shirt dresses
Cieszę się, że ten trend w końcu do nas dotarł! Sukienki wyglądające jak koszula to mój ulubieniec jeśli chodzi o zbliżający się sezon. Są przewiewne, bardzo dziewczęce i uniwersalne - można do nich włożyć zarówno sandały, jak i obcasy, trampki i espadryle. Będą pasować także z jeansową kurtką czy skórą, czarną lub musztardową. Jednocześnie bardzo mocno wpisują się w pasiasty trend wraz z kolorem jasnoniebieskim. Królują dwa fasony - odcinany w pasie gumką lub paskiem albo klasyczny prosty. Jest też oczywiście propozycja w zgaszonym różu. Jedna z nich już do mnie leci i nie mogę się doczekać, żeby Wam ją pokazać. Jestem ciekawa czy zgadniecie która!
Długa koszula w paski KLIK

Pudrowa sukienka KLIK
Sukienka odcinana w paski KLIK
Wiązana koszula KLIK
Sukienka koszulowa w paski z haftem KLIK




Stripes & Minimalism
Jak możecie zauważyć - paski nas nie opuszczają. Przed Wami propozycja niesamowicie ciekawych sukienek, której połówka prezentuje klasyczny t-shirt, a druga połówka to pasiak. Pionowe pasy nas nie pogrubią, a wydłużą sylwetkę, więc bez obaw! Dostępne są w wielu kolorach, m.in. czerwony czy niebieski, ale tutaj zestawiłam klasyczne połączenie bieli z czarno-białymi pasami. 
Pierwszy model to 'pół na pół' wzdłuż sukienki przewiązany wąskim paskiem, więc jest to bardziej szalony egzemplarz. Druga sukienka wygląda jak klasyczna odcinana sukienka - góra to biały t-shirt z minimalistycznym nadrukiem, a dół imituje pasiastą spódnicę z przewiązaniem wyglądającym jak rękawy bluzy.

Asymetryczna sukienka KLIK

Asymetryczna wiązana sukienka KLIK

Fruity T-shirts
Koszulki z nadrukiem nie wychodzą z mody, a te z owocami należą do moich ulubionych. Zakochana w promiennym żółtym i pomarańczowym kolorze wybrałam te przedstawiające banana, cytrynę i pomarańczę. W sklepie znajdziecie także modele z fioletem czy czerwienią. Takie koszulki z pewnością zwrócą uwagę Waszych znajomych, a może i sprawią, że się uśmiechną! Idealne do szortów, jak i klasycznych jeansów i spódnic.
T-shirt 'Yellow' KLIK
T-shirt 'Orange' KLIK
T-shirt 'Lemon' KLIK
Up & Down
Aby nie zanudzić Was samą górą, przejdę teraz do dolnej części garderoby. Totalnym must have w każdej garderobie są jeansy i czarne spodnie. Pierwsze to luźny model w stylu mom jeans, a czarne są wąskie i z wysokim stanem. Jeśli chodzi o spódnice, to zauważyłam ponowne zainteresowanie jeansowymi mini oraz modelem z lat 50 i 60, czyli rozkloszowane w długości od przed kolana do połowy łydki. Te drugie pięknie prezentują się ze zwykłym t-shirtem, kiedy one same są wzorzyste - od pasków i grochów po kwiaty i liście. 
Znalazłam świetny model krótkich spodenek z wysokim stanem, paskiem i kokardą, które wyglądają jak spódnica. Dostępne są w 6 przeróżnych kolorach, a ja wybrałam 3 które są najbardziej uniwersalne i praktyczne - czarny, beż i śliwka. Można je połączyć zarówno w sposób elegancki jak i bardziej codzienny, a osobiście widzę je także na rozpoczęciu roku z białą koszulą.
Jeansy KLIK

Czarne spodnie KLIK
Spódnica w kropki KLIK
Spódnica jeansowa KLIK
Spódnica w paski KLIK
Szorty z kokardą KLIK


Embroidery
Ten trend nie opuszcza nas od ubiegłego sezonu, a ja nadal jestem w nim zakochana! Hafty pojawiają się wszędzie - od koszul, przez spodnie, torebki, biżuterię, a nawet buty. Mam dla Was 6 propozycji, podzielone na dwie kategorie, a oto one:
Pierwsza to białe koszule, które sprawdzą się zarówno na rozpoczęcie roku jak i w trakcie jego trwania. Poza swoją elegancją i uniwersalnością łączenia cechują się także bardzo dużymi, widocznymi haftami (z wyjątkiem pierwszej koszuli).
Drugi set to klasyczne koszulki z małym, pojedynczym haftem. Dostępne są w wielu kolorach i modelach - od wiązanych, przez te z wycięciami, czy klasyczne, w kolorach od bieli, czerni i szarości, przez róże, śliwki, khaki i musztardy, a także paskowane.
Biała koszula KLIK

Biała koszula KLIK
Koszula bez ramion KLIK
Khaki T-shirt KLIK
Biały T-shirt KLIK
Szary T-shirt KLIK


Accessories 
Z doświadczenia wiem, że plecak sprawdza się o wiele lepiej niż torby. Są bardziej pojemne i zdecydowanie bardziej wygodne. Jako zakochana w różu mam dla was dwie propozycje w tym kolorze, a jedną w najbardziej stonowanym, czyli czarnym. Do tego czapka z daszkiem z motywem szkolnym całkowicie do mnie przemawia, więc też postanowiłam Wam ją pokazać.
Czapka KLIK

Plecak różowy KLIK
Plecak czarny KLIK
Plecak w flamingi KLIK



Warto zaznaczyć, że wszystkie te rzeczy, które Wam dzisiaj przedstawiłam pochodzą z kolekcji Zaful Back 2 School, a jednocześnie są objęte wielką promocją! Ceny spadają z dnia na dzień, ale w równie szybkim tempie znikają one z magazynu. Jeśli coś Wam wpadło w oko, to koniecznie zróbcie zakupy jak najszybciej! Pełna oferta Back 2 School wraz z ogromną ilością przecenionych kostiumów kąpielowych znajdziecie TUTAJ :)
Jeśli możecie - poklikajcie w linki, będzie mi niezmiernie miło! :)

PAMIĘTAJ O MOICH SOCIAL MEDIACH!
Zaobserwuj instagrama @miller.emilia oraz makijażowego @miller.beauty, a także polub mój fanpage Miller Emilia Blog !
Możesz dodać także mojego snapa - milleremilia !

Nie zapomnij skomentować i zaobserwować bloga, aby być na bieżąco!

You May Also Like

4 komentarze

  1. Przepiękne ubrania :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ubrania z naszywkami :D
    https://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko takie piękne! szczególnie szorty z kokardą! :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są te koszulki z naszywkami, uwielbiam je. Śliczne są te spodnie z dziurami!:)

    OdpowiedzUsuń