Princess | Grace tulle skirt

by - 15:06:00

kremowa tiulowa spódnica

Hej kochani!
W poprzednim poście mieliście okazję poznać wspaniałą i bajkową tiulową spódnicę od firmy Grace. Był to model Bryluen, czyli o długości midi. Dziś, tak jak obiecywałam  - druga część współpracy, a przed Wami jeszcze bardziej zjawiskowa, bajkowa i niesamowita Sheila! To siostra Bryluen, o podobnej długości, czyli minimalnie za kolano jednak różnica jest już widoczna na pierwszy rzut oka!

kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

Przede wszystkim jest to model bardziej wyjściowy ze względu na pięknie mieniące się diamenciki przyszyte na całej powierzchni spódnicy w równych od siebie odstępach. Mają one zarówno kształt okrągły jak i łezki. W miejscu przyszycia tiul jest minimalnie pomarszczony, co nadaje zupełnie innego charakteru niż u jej siostry.
Podszewka/halka jest w identycznym kolorze jak tiul i jest odpowiednio zakończona. Sheila cieszy się aż 4 warstwami tiulu, który identycznie jak u jej poprzedniczki układa się świetnie zarówno podczas stania i siedzenia, jak i w ruchu. Na trzeciej znajdują się wyżej wspomniane połyskujące diamenciki i przykryte są ostatnią, gładką warstwą tiulu.
kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

Aby zrobić porównanie tych dwóch spódnic wybrałam ponownie czarną bluzkę z odkrytymi ramionami, a zmieniłam jedynie dodatki. Z tą spódnicą miałam zdecydowanie mniejszy problem jesli chodzi o dobór reszty, bo jest ona w pięknym pastelowym kolorze - a dokładniej nazwałabym ten kolor nie tylko kremowy, ale także szampański! :)
Postawiłam na złote sandałki na obcasie oraz złotą, drobną biżuterię - łańcuszek z zawieszką oraz kolczyki kwiatuszki. Powoli przekonuję się do złota, które najlepiej wygląda na mnie latem przy opalonej skórze i podobnie złocistych włosach.
W takich stylizacjach najtrudniej dobrać mi torebkę, która musi być jedynie małym dodatkiem, jednak nie lubię nie mieć niczego w rękach i zawsze udaje mi się znaleźć coś odpowiedniego. Tym razem ponownie postawiłam na małą czarną, którą można nosić zarówno na ramieniu jak  i w ręce.
Na moich oczach także zawitało złoto przełamane brązem i beżem, a na szczytach kości policzkowych złoty rozświetlacz. Podobna sytuacja miała miejsce na moich paznokciach - tu pojawił się kolor nude oraz złoto-miedziany. Włosy zostały lekko pokręcone.
kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica


kremowa tiulowa spódnica

Model Sheila stał się moim zdecydowanym ulubieńcem! Nie tylko ze względu na swój wygląd oraz oryginalność, ale także ze względu na swój kolor, który jest niesamowity! Jest ona delikatna, romantyczna, zmysłowa. To własnie w tej spódnicy mogę poczuć się jak najprawdziwsza księżniczka :D Ten model w tym kolorze to perfekcyjny wybór przede wszystkim na specjalne okazje! Uroczyste obiady, rocznice, wesela i eleganckie imprezy, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby włożyć ją idąc do kawiarni w niedzielę :)
 Muszę się powtórzyć, ale wygląda ona zjawiskowo, niesamowicie, wyjątkowo i bajkowo! Gorąco polecam Wam składanie zamówień w sklepie Grace!
kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

Zdjęcia, które dziś oglądacie zostały zrobione podczas mojego wyjazdu do Wiednia w przepięknym plenerze. Jest to pałac Schonbrunn i ogromny, kolorowy ogród pełen kwiatów. Jest to barokowy pałac w kolorze kanarkowym, który był ulubionym kolorem Marii Teresy - cesarzowej i królowej. Nie mogłam nie skorzystać z okazji, więc w ostatniej chwili chwyciłam spódnicę, spakowałam ją na wyjazd i razem z moich chłopakiem poszliśmy na wieczorne zdjęcia w ogrodach.
kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

Pamiętajcie, żeby zajrzeć na stronę Grace, polubić ją i zamówić Waszą wymarzoną spódnicę! Lajkując ich fanpejdż będziecie na bieżąco informowani o nowościach w sklepach, a także o nadchodzących konkursach :)
kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica


kremowa tiulowa spódnica

kremowa tiulowa spódnica

INSTAGRAM @miller.emilia
SNAPCHAT @mlecznyraj

Za magiczne zdjęcia w cudownym plenerze dziękuję mojemu chłopakowi Wojtkowi, który wykonał je aparatem Sony DSC-HX-60B :)

You May Also Like

35 komentarze

  1. Przepiękna!! Wyglądasz jak prawdziwa księżniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna księżniczkowa spódnica! Zawsze chciałam mieć tiulową... ach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest bajkowa! <3 Idealna na wyjątkowe okazje, sesja bardzo udana *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej <3 ale meega ta sukienka <3
    Zdjęcia też cudowne :)

    lifestyle2906.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu zakochałam się w tej spódniczce. Wygląda rewelacyjnie. Od dawana polowałam na taką tiulową perełkę, a Twoja jest rewelacyjna.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej sukience wyglądasz jak prawdziwa księżniczka, bardzo uroczo!
    A plener idealnie dopasowany do stylizacji ❤️
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz,jak 1000000 $ :P
    Pozdrawiam serdecznie :*

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jestem zachwycona ! Wyglądasz jak milion dolców <3 !
    Przeprzeprzecudownie !

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłaś zdjęcia w cudownej scenerii. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cala sceneria razem ze spodnizcka po prostu wygladaja PRZEPIEKNIE! Az sie napatrzec nie moge dobrze miec takiego zdolnego fotografa! Nie ma co! :D
    Spodniczka jest tak cudowna ze pasuje idealnie na kazda okazje! Widac ze czulas sie w niej bardzo dobrze <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, piękne zdjęcia!super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja jak i zdjęcia <3

    http://blog-happy-girl.blogspot.com/2016/08/10-of-my-favorite-moviesseries-10-moich.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka ^-^ Maga sesja oraz zdjęcia :D
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, cudowny blog. Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdjęcia, idealna sceneria, wszystko wygląda jak "z bajki" :)

    pozdrawiam i obserwuję:)

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie!! Śliczna stylizacja, wyglądasz jak księżniczka!!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna spódniczka no i przede wszystkim cudowne zdjęcia.
    Wyglądasz zjawiskowo, niczym księżniczka z bajki!

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak poprzednia spódniczka, ta również bardzo mi się podoba. Wyglądasz w niej jak księżniczka ♡ piękne zdjęcia!

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    Zapraszam również do przeczytania blogów moich znajomych: recenzumkomiksiarza.blogspot.com
    dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę księżniczkowa, nie wiem, gdzie ja bym w takiej chodziła :D
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Zupełnie nie w moim stylu, ale wyglądasz jak z bajki *_* Jeszcze ta sceneria :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna księżniczka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka jey naprawdę piękna. Widzę zdjęcia robione w Białymstoku ^^. Fajnie byłam tam 2 razy i jeszcze nie udało mi się zrobić tam żadnych fajnych zdjęć. Świetnie wyglądasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdjęcia nie były robione w Białymstoku (w którym w życiu nie byłam!), a Wiedniu, w ogrodzie przy pałacu Schonbrunn. Wystarczy przeczytać post do końca, nic nie ukryłam.

      Spojrzałam na zdjęcia z Google najbardziej popularnego pałacu w Białymstoku.. jest tylko 'troszeczkę' mniejszy od tego, który widać u mnie na zdjęciach.

      Usuń
  23. Jak księżniczka ! Idealna spódniczka, piękna sceneria, bo prostu nic dodać nic ująć!

    Pozdrawiam
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna spódnica, ale najbardziej podobają mi się buty!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka świetna spódniczka *_*
    Od razu kojarzy się z jakąś bajką.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem z Białegostoku i od razu mi się skojarzyło z tym miejscem :D piękna spódnica. MArzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz jak prawdziwa księżniczka. dość że piękna, to cała stylizacja jest cudowna. No po prostu jestem pod ogromnym wrażeniem :) <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju pięknie wyglądałaś ! I to miejsce... Jak księżniczka ! Super :))

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wooow, miejsce na zdjęcia piękne, a Ty wyglądasz zjawiskowo ♥

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękna spódnica, zawsze o takiej marzyłam. zdjęcia bardzo klimatyczne :)

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna :) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękna spódnica,wyglądasz jak księżniczka!
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń