Sweet Peach Makeup Tutorial | Makeup Revolution, Ecolore, Bell | Test nowości

by - 20:05:00


Hej! Przedstawiam Wam mój makijażowy tutorial w postaci filmiku na długo nieaktywnym kanale! Mam nadzieję,że przypadnie Wam do gustu! Wszystkie kosmetyki użyte w filmie znajdują się w opisie pod nim. OGLĄDAJ TUTAJ :)

Zostawcie łapki w górę, subskrybcje oraz komentarze! Będzie mi niezmiernie miło! :) 
Przy okazji pragnę Was poinformować, że założyłam drugiego Instagrama przeznaczonego głownie do zdjęć makijażowych, aby uniknąć spamu makeupem na moim pierwotnym koncie! :) Wpadajcie na miller.emilia oraz na nowego IG miller.beauty :) Zarażę Was tam moją pasją do strefy beauty, a także zainspiruję!



PAMIĘTAJ O MOICH SOCIAL MEDIACH!
Zaobserwuj instagrama @miller.emilia oraz nowego makijażowego @miller.beauty, a także polub mój fanpage Miller Emilia Blog !
Dodaj nas również na swojego snapa, od teraz wtorki to moje dni! 
seven_bloggers. Możesz dodać także mojego prywatnego snapa - od niedawna mam nową nazwę, którą Cię nie zdziwię - milleremilia !

Nie zapomnij skomentować i zaobserwować bloga, aby być na bieżąco!

You May Also Like

2 komentarze

  1. Makijaż jest świetny! Dodając do tego sztuczne rzęsy idealnie nadaje się na randkę czy wieczorne wyjście ;)

    OdpowiedzUsuń