Bez tytułu

by - 08:51:00


Hej kochani!
Na wstępie chciałabym Was przeprosić za dłuższą nieobecność. Najpierw zepsuł mi się laptop i przez 2 tygodnie działałam tylko z telefonem, potem usunęły mi się zdjęcia, a do tego dochodzi szkoła i klasa maturalna, a jednak naukę stawiam na wyższym miejscu.
W tej chwili wszystko się już układa w spójną całość, a ja staram się nadrobić zaległości, nie zaniedbując przy tym nauki.


Na prośbę czytelników w nowym roku postanowiłam otworzyć serię 'Long hair don't care', czyli coś dla każdej włosomaniaczki. Porady, recenzje, historia, zdjęcia, inspiracje, a także testy i tutoriale. Myślę, że chyba zdecydowana większość z nas pragnie zapuścić długie i zdrowe włosy, a ja chcę w tym Wam pomóc. Każdą chętną osobę zapraszam do lektury, która ukaże się już wkrótce, a także do obserwacji, aby Nie przegapić żadnego posta! :)
Nowy rok to także kontynuacja starej serii #TaniePodróżowanie, która zdecydowanie należy do moich ulubionych. Mam wobec siebie i tej tematyki wielkie plany, ale o tym niebawem!
To jednak nie wszystko co dla Was przygotowałam. Ten rok będzie pełen niespodzianek i nowości. Od wpisów o tematyce urodowej i modowej, przez nowe DIY i CIY, a także ciekawe poradniki. Nie chcę jednak wszystkiego zdradzać od razu!
Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie, zwłaszcza, jeśli w planie jest kilka nowych serii :)

Poza tym nie myślcie, że o Was zapomniałam! To, że nic nie ukazywało się tutaj od 3 tygodni, nie oznacza, że znudziłam się blogiem czy też postanowiłam bez słowa odejść. Jeden duży post jest już gotowy od miesiąca, jednak czekam ciągle na zdjęcia, kilka postów jest połowicznie skończonych, gdyż czekają na przypływ weny i wolnego czasu, aby dorobić do nich zdjęcia. Blogowy zeszyt mam zawsze pod ręką i każdy pomysł od razu w nim ląduje. Na tą chwile mam już rozplanowane posty  nawet na wiosnę!

Podczas mojej rzekomej nieobecności na blogu sporo się działo.. właśnie na nim. Nie siedziałam bezczynnie czekając, aż literki same przejdą przez moje palce na ekran komputera, lecz działałam w obrębie wyglądu całej strony. Zmieniłam szablon, który również pasuje do każdej rozdzielczości i wymiarów ekranu, stworzyłam nowe nagłówki: przede wszystkim na bloga oraz na konto na YT i Google+. Tuż pod nagłówkiem zamieściłam nowy gadżet, który w slajdach pokazuje ostatnie posty - myślę, że Wam się to spodoba! Także kategorie zostały ograniczone i zmodyfikowane: teraz górne menu jest rozwijane, a kliknięcie w odpowiedni tytuł przeniesie Was bezpośrednio do danej strony. Na dole strony jest widok na mój Instagram oraz Fanpage, który można teraz z łatwością zaobserwować/polubić. Tuż obok będzie gadżet z moim kanałem na YT, aby móc oglądać najnowsze filmiki bez wychodzenia ze strony.
Kolejną  i ostatnią już nowością jest możliwość zapisania się do NEWSLETTERA, do czego szczególnie zachęcam. Wystarczy podać swój adres e-mail, a po publikacji każdego posta dostaniesz natychmiast informację o tym.
Buziaki, do zobaczenia! :*

I pamiętaj! Aby być na bieżąco Ze wszystkimi nowościami zaobserwuj mnie oraz zapisz się do Newslettera! Nic nie stracisz, nic nie przegapisz! :)
INSTAGRAM

You May Also Like

0 komentarze