Let's make some noise | Spotkanie Kieleckich Blogerek

by - 11:04:00

Hej misiaczki! Zapewne część z Was już wie, że we wtorek 26 stycznia odbyło się Spotkanie Kieleckich Blogerek. To pierwszy taki event w naszym mieście, który skupił w jednym miejscu dziewczyny w różnym wieku i o różnych charakterach, ale ze wspólną pasją jaką jest blogowanie. Dzięki temu spotkaniu miałam okazję poznać kieleckie dziewczyny udzielające się w Internecie, a także zintegrować się z zarówno starymi jak i nowopoznanymi dziewczynami.



Jako współorganizatorka mam trochę inny punkt widzenia. Wszystko zaczęło się dokładnie miesiąc przed datą spotkania. Napisała do mnie Natalia z propozycją organizacji takiego spotkania i od tego momentu stale wymienialiśmy się wiadomościami i informacjami na ten temat, szukałyśmy firm, które podejmą z nami współpracę. W ten sposób w ciągu miesiąca wszystko było gotowe!

Po wspólnej naradzie z dziewczynami wybrałyśmy na miejsce spotkania kawiarnię Tiffany w centrum Kielc. Udało się także wynegocjować dla każdej z nas kawę oraz herbatę, aby wspólne ploteczki smakowały jeszcze lepiej. Przyznam szczerze, że byłam tam pierwszy raz, a lokal od razu mi się spodobał, jasno i przejrzyście, wygodne kanapy, w których zatapiało się nasze ciało oraz miła atmosfera wśród nas.


Po raz pierwszy spotkałam się z moją współorganizatorką kilka godzin przed planowanym eventem. Po kilku wspólnie spędzonych godzinach wsiadłyśmy w taksówkę zabierając ze sobą 30 paczek-niespodzianek dla dziewczyn i dojechałyśmy do centrum.

Pierwsza obawa, to czy wszyscy na pewno przyjdą.. jednak dziewczyny okazały się być bardzo punktualne i przychodziły jedna po drugiej! Drugą obawą było to, czym się zajmiemy i jak będzie wyglądała rozmowa, jednak szybko okazało się, ze przy dobrej kawie w takim towarzystwie nie da się nudzić! Naszym głównym tematem było oczywiście blogowanie i kręcenie filmików, z chęcią rozwijałyśmy nasze poglądy i wymieniałyśmy się spostrzeżeniami oraz poradami, jednak szybko rozmowa zamieniła się w tradycyjne babskie ploteczki, od kosmetyków aż do wspomnień z naszych najlepszych i najgorszych dni. Wspólnie poruszyłyśmy także temat rywalizacji między blogerkami i doszłyśmy do wniosku, że takie coś nie istnieje, bo nie ma wyznaczników, które mówią o tym czy ktoś jest lepszy czy gorszy ;) A wręcz przeciwnie - powinnyśmy się nawzajem wspierać!

Oczywiście czym by było spotkanie bez niespodzianek. Kiedy wszystkie dziewczyny już się zjawiły, przygotowane wcześniej prezenty zostały rozdane. Miło było widzieć uśmiechy i zaskoczenie na ich twarzach ;)

Teraz patrząc z perspektywy osoby biorącej udział w spotkaniu jestem bardzo zadowolona i rownież zaskoczona zawartością paczek, bo mimo tego, że byłam współorganizatorką, to wszystko szło do domu Natalii i nie miałam do nich wglądu. Cieszę się, że miałam w końcu okazję poznać dziewczyny, które znałam tylko z ekranu komputera, a także nawiązać z nimi kontakt pomimo różnicy wieku, zainteresowań i umiejętności i poziomu zaawansowania w byciu blogerem.

W domu szczegółowo zapoznałam się z zawartością i teraz mogę Wam tylko zdradzić, że firmy się świetnie postarały! Jednak na ten temat wypowiem się w kolejnych wpisach lub filmiku :) Jako, że większość z naszych blogów ma nawiązanie do mody i urody, to paczuszki były wypełnione kosmetykami z firm Joko Cosmetics, Virtual, Celia, Allverne, The Secret Soap Store, Bielenda, Perfecta, a także Body Boom, jednak największą niespodzianką okazała się śliczna bransoletka od Perlove!

A oto lista uczestniczek naszego spotkania:


Dziękuję wszystkim dziewczynom za przybycie i za wspaniałą atmosferę oraz firmom za cudowne upominki dla każdej z nas! 
Zdjęcia grupowe pochodzą z blogów Natalii Miszczyk i Jessici Słoniewskiej ;)


Tymczasem zapraszam Was do komentowania, a także subskrypcji kanału oraz zajrzenia na mojego instagrama i Fanpage ;)


You May Also Like

0 komentarze