Total Basic | Spodnie w kratę | #OutfitOfTheMonth

by - 19:13:00


Jak już zapewne wiecie, spodnie z poprzedniego postu modowego stały się moim ulubieńcem tej wiosny! Pomimo tego, że są w kratę i z wysokim stanem, niesamowicie łatwo je połączyć z innymi ciuchami.

#OutfitOf TheMonth
Basicowa koszulka biała lub czarna o różnych krojach (w tym przypadku jest to crop top z krótkim rękawkiem i opuszczonymi rękawami, białe siateczkowe trampki Born2Be zastąpiły skórzane czarne buty, drobna torebka lub plecak w innym kolorze niż B&W, spodnie w kratę, a do okrycia duży, luźny czarny sweter. Nieodłącznie czarny zegarek na ręce, a na szyi srebrne kółeczko. Przekonałam się także do kolczyków (w tym outficie dopasowałam je kolorystycznie do plecaka. To zdecydowanie mój ulubiony zestaw w maju! Do tego pozbyłam się ciężkiego makijażu, zamiast tego lekki podkład, delikatne konturowanie i rozświetlenie, naturalnie podkreslone brwi, a powieki przeciągnięte w załamaniu bronerem. Do tego tusz, czasem kreska, wszystko wygląda bardzo świeżo! A Wy co sądzicie?






Zdjęcia czekały spory kawałek czasu na publikację, widać, że ogród jeszcze nie zazielenił się w pełni.. teraz, kiedy zaczyna się już czerwiec - wszystko dookoła jest gęste, bujne i intensywnie zielone! Kto razem ze mną kocha wiosnę i lato?







PAMIĘTAJ O MOICH SOCIAL MEDIACH!
Zaobserwuj instagrama @miller.emilia oraz makijażowego, którego ostatnio aktywowałam na nowo @miller.beauty, a także polub mój fanpage Miller Emilia Blog !

Nie zapomnij skomentować i zaobserwować bloga, aby być na bieżąco!

You May Also Like

3 komentarze