Angel like

by - 11:45:00




I w końcu nadszedł ten czas, kiedy na blogu pojawia się pierwsza stylizacja. A zdarzyło się to całkowicie przypadkiem, stwierdziłam, że warto wykorzystać zdjęcia, które moim zdaniem wyszły naprawdę całkiem przystępnie, zwłaszcza, że ich autorem jestem ja. Nieźle się zmęczyłam latając w tą i z powrotem przez dobre dwie godziny, ustawiając odpowiednio aparat, łapiąc odpowiednie światło, aby było widać szczegóły na białej bluzce, pozując do 3 zdjęć przy jednym ustawieniu samowyzwalacza.

Zdjęcia powstały z myślą wzięcia udziału w konkursie, niestety nie udało mi się tym razem wygrać, ale postanowiłam się podzielić się z Wami tą stylizacją i spytać was czy wolicie na lato i wakacje proste ubrania w stonowanych kolorach, a może kolorowe i pstrokate? 


 Myślę, że podczas tych afrykańskich upałów, jakie od dłuższego czasu towarzyszą nam w kraju, ta stylizacja średnio się sprawdzi. Pomimo tego, że materiał jest przewiewny, a bluzka jest w kolorze białym, to jednak długie rękawy świetnie sprawdzą się dopiero wieczorem. Wybrałam tę bluzkę, bo nie dość, że pięknie podkreśla opaleniznę, to jest przy tym wyjątkowo urocza, poprzez spuszczone ramiona, koronkowe wstawki i rozszerzane rękawy. Na moich blond włosach zawitały białe kwiaty w postaci bogatego wianka,które są dopełnieniem do całego stroju. Dodają całości więcej delikatności i dziewczęcości.
Pod dłuższą koszulą skrywają się czarne szorty, które kontrastują z białą bluzką i opaloną skórą, ale nie są one gwiazdą programu, więc ich praktycznie nie widać. Dopełnieniem całości są halogenowe buty na białej platformie, które sprawiają wrażenie pozornie ciężkich i takie było ich tu zadanie - miały mnie trzymać przy ziemi.
Makijaż skupia się przede wszystkim na rozświetlonej, promiennej twarzy, delikatnie podkreślone usta i oczy, wszystko jak najbardziej naturalnie. To samo dotyczy włosów, tego dnia pozwalałam im na wszystko, żaden wiatr, słońce czy spinki im nie straszne, co zresztą widać po zdjęciach.

Miłego oglądania :)




Zapraszam do lajkowania fanpage'a oraz obserwowania na Instagramie, aby być na bieżąco! 

You May Also Like

0 komentarze