Specjalne zaproszenie

by - 20:06:00

Oczywiście, że nie zapomniałam o Was. Za bardzo kocham to miejsce, jak i moją pracę, żeby Was bez słowa opuścić. Niestety listopad co roku jest dla mnie najmniej produktywnym miesiącem - zaczynam odczuwać ogrom nauki, wszystko zaczyna mnie przytłaczać.. ale nie na długo.. Grudzień to początek końca i już wiem, że będzie z górki.


Ponieważ w tym miesiącu udało mi się (tak, udało) opublikować tylko jedną notkę, zapraszam Was serdecznie na moje konto na YouTube, gdzie dziś, w ramach rekompensaty, wrzuciłam kolejny filmik, a jednocześnie pierwszy, jeśli chodzi o mówienie do kamery. Chciałabym poznać Wasze opinie, a także dowiedzieć się, czy chcecie widzieć mnie częściej przed kamerą.




Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Wasza pozytywna opinia zaowocuje kliknięciem przycisku 'Subskrybuj' na moim kanale, a także 'Obserwuj' na blogu i Instagramie oraz 'Lubię to' na Fanpage'u.

PS. Lubicie uszczęśliwiać ludzi?
Na blogu brakuje mi 6 obserwatorów do pierwszej setki.
Na Instagramie - 8, a na FB - 20 do okrągłej liczby.
Wiecie co robić :)


W najbliższym czasie na blogu pojawią się nowe notki. Wykorzystuję każdą wolną chwilę po nauce,  siedząc po nocach i klepiąc w klawiaturę ostatkiem sił. Już niedługo wszystko się ustabilizuje i znów stanę się systematyczna.

You May Also Like

0 komentarze