Włosy pokręcone prostownicą?! |Remington #KeratinProtect

by - 20:30:00


Piątkowy wieczór spędziłam w Warszawie w sercu Mokotowa na 9 piętrze w nowoczesnym budynku New City. Jako jedna z 7 dziewczyn dostałam zaproszenie na event jakim była prezentacja nowości do stylizacji włosów firmy Remington. Jesteście ciekawi jak wygląda takie wydarzenie? Zapraszam do fotorelacji oraz kilku słów ode mnie.

Event miał miejsce w Burda Media. Widok z okna wprost na Galerię Mokotów oraz resztę stolicy od razu zrobił na mnie wrażenie. Punktualnie o 18, Kacper, stylista z salonu Berendowicz & Kublin z ulicy Złotej w Warszawie rozpoczął prezentację 4 najnowszych sprzętów marki Remington - prostownicy, klasycznej lokówki, lokówki automatycznej oraz szczotki prostującej włosy. Wszystkie z nich pochodzą z serii Keratin Protect, czyli są wzbogacone o keratynę, olejek migdałowy, a także ma funkcję jonizacji, szybkiego nagrzewania (prostownica nawet w 15 sekund) oraz z możliwością dostosowania temperatur w zależności od rodzaju włosa i jego zniszczenia.

Od samego początku panowała przyjemna i lekka atmosfera, wszyscy byli ze sobą na 'Ty', a śmiech i żarty przerywały każdą rozmowę, nie było żadnej niezręcznej ciszy. Prezentacja była krótka i na temat, bez zbędnego owijania w bawełnę. Od razu przeszliśmy do testowania, a ja zostałam modelką razem z moimi włosami. Wszystkie 4 sprzęty zostały przetestowane na moich włosach, a następnie każda z nas przeszła do własnej stylizacji za pomocą tych sprzętów.




Na swoich włosach, które są już coraz dłuższe, za pomocą prostownicy (tak, prostownicy!!!) wyczarowałam niesamowite anielskie loki, bardziej skręcone przy twarzy, a mniej na tyłach. Byłam pod wrażeniem jakie to łatwe i szybkie rozwiązanie, a Kacper pokazał nam jak prawidłowo złapać włosy, aby się nie wysuwały, nie uciekały i zawsze były perfekcyjnie zakręcone w odpowiednim kierunku. Chętnie podzielę się z Wami sekretami - chcecie filmik z testem tych produktów? Kiedy włosy ostygły spryskałam je lakierem i roztrzepałam, aby były bardziej fluffy i nie wyglądały jak komunijne loczki. Jak Wam się podobają?


Następnie przyszedł czas na zdjęcia w specjalnie przygotowanej fotobudce, a chwilę potem zmieniliśmy piętro i w kuchni Burda Media zrobiliśmy sesję fotograficzną z profesjonalnym fotografem. Mam nadzieję, że wkrótce dostaniemy zdjęcia, jestem niesamowicie ciekawa efektów.
Podczas całego eventu towarzyszyły nam pyszne kanapki z sosami, kawa, herbata, wino, przekąski, owoce oraz... krówki! Czas minął bardzo szybko, nawet się nie obejrzałam, a event dobiegał końca. Wróciłyśmy z dziewczynami do pomieszczenia, gdzie wcześniej stylizowałyśmy nasze fryzury i zrobiłyśmy pamiątkowe zdjęcie w lustrze razem z Kacprem. Zdjęcie jest wyjątkowo śmieszne, bo każdy z nas jest z telefonem w ręce :D









Na pożegnanie dostałyśmy wieeelkie giftpacki, w których była automatyczna lokówka, prostownica oraz szczotka prostująca włosy, która zachwyciła wszystkie dziewczyny, nawet mnie - posiadaczkę naturalnie prostych włosów! Oczywiście wszystkie produkty pochodzą z nowej serii Remingtona Keratin Protect, która wkrótce pojawi się w sklepach i będziecie mogli ją zakupić! Nie mogę się doczekać, aż wszystko przetestuję, a jeśli chcecie zapoznać się ze szczegółami produktów mogę je dla Was przetestować. Dajcie tylko znać! :)




Czekam na Waszą informację czy chcecie abym przetestowała te nowości zanim pojawią się w sprzedaży? Szczególnie automatyczną lokówkę oraz szczotkę prostującą?
Lubicie takie eventy? 
Chodzicie na spotkania blogerek i bierzecie udział w podobnych eventach? 
Znacie produkty firmy Remington
Czego najczęściej używacie do stylizacji włosów? Tylko suszarka, a może na codzień prostujecie lub kręcicie? 
PAMIĘTAJ O MOICH SOCIAL MEDIACH!
Zaobserwuj instagrama @miller.emilia oraz makijażowego @miller.beauty, a także polub mój fanpage Miller Emilia Blog !
Możesz dodać także mojego snapa - milleremilia !



Nie zapomnij skomentować i zaobserwować bloga, aby być na bieżąco!

You May Also Like

20 komentarze

  1. O kochana gratuluje swietnego eventu <3 Uwilbiam produkty marki remington dlatego troche zazdroszcze ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super *.*
    Pięknie C w loczkach ;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie dowiem się jak sprawdziły się i Ciebie produkty Remington . Uwielbiam tą firm , wszystko się u mnie sprawdza 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne włosy! rób testy tych sprzętów !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej ale Ci zazdroszczę takiego eventu! Sama z wielką chęcią wzięłabym w takim udział :D
    Ciekawa jestem tych sprzętów, zrób filmik, chętnie go obejrzę :)
    Śliczne loczki Ci wyszyły kochana!
    Pozdrawiam icpelutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna fryzura, idealnie w moim stylu, niestety mam już za długie włosy, żeby takie loczki wyglądały dobrze :D

    Ja osobiście jedynie czeszę włosy i najczęściej związuję w warkocz, nie używam ani lokówek, ani prostownic. Mam naturalnie delikatnie kręcone włosy i osobiście mi to nie przeszkadza.

    A Tobie radziłabym taką fryzurkę częściej, bo naprawdę pasuje do Twoich rysów twarzy <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/09/czech-vlog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super event! Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja oraz fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje eventu! No i oczywiscie zazdroszczę. Lubię przyrządy Remingtona, sprawdzają sie na moich włosach. Mam prostownice Shine Therapy, ale jest juz stara, wiec nie wiem, czy nie wymienię na nowa. Może z tej serii Keratin. 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty Remingtona! Prostownica którą kupiłam parę już ładnych lat temu, jest wciąż w świetnym stanie ! :)
    Pięknie Ci w lokach! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tą firme, mam od nich prostownice i jestem bardzo zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie sądziłam, że prostownicą można zrobić takie świetne loki, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Loki wykonane prostownicą są cudowne ;) Bardzo lubię oglądać relacje z takich imprez i jak masz możliwość testować to testuj! :D Chętnie zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej marce, ale nic szczególnego. Z tego co widzę, to spotkało Cię podwójne szczęście. Nie dość że to zaproszenie, taki świetny event to jeszcze takie prezenty. Tylko pozazdrościć. :)
    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja bym chciała nauczyć się kręcić włosy na prostownice <3 Efekt jest fantastyczny <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetna akcja :) Ja uwielbiam loki :) własnie dzis mam otrzymać lokówkę do testów i już nie mogę sie doczekac ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super impreza i ogólnie spotkanie, przetestuj gadżety, może akurat dziewczynie jakiejś pomoże się przekonać do kupna.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny event! A Twoje włosy - ach, wyglądasz bajecznie, naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaa cudowne anielskie loczki! No jeszcze nie miałam okazji ale może niegdyś nadejdzie :)
    Genialny event!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Z miła chęcią zaznajamiam się z pozostała częścią bloga. Obserwuje :)

      Usuń
  19. Ależ super efekt na włoskach. Uwielbiam tą firmę. Jest świetna. Miałam okazję pracować z tymi produktami, oraz narzędziami i stwierdzam, że sprawdzają się bardzo dobrze. Wszystko na plus:))

    OdpowiedzUsuń