Ultralekki i kryjący podkład na lato! Musisz go mieć! | Bell Hypoallergenic | Nude Liquid Powder

by - 10:48:00

Od 4 tygodni mam okazję testować nowości od marki Bell Hypoallergenic - całą letnią kolekcję, którą mogliście zobaczyć jakiś czas temu na moim instagramie @miller.emilia. Nie ukrywam, że najbardziej zaciekawiły mnie podkłady Nude Liquid Powder, dlatego też one jako pierwsze pojawiają się we wpisie na blogu wraz z towarzystwem korektorów. Jeśli jesteście na bieżąco z nowościami, zapewne spotkaliście się już z tym podkładem na kanałach na YouTube. Z tytułu zapewne się domyślacie, że to mój HIT, jednak, aby przekonać się dlaczego koniecznie przeczytajcie dalszą część postu.

Nude Liquid Powder - Intense Cover 10h
Płynny hipoalergiczny produkt zamknięty jest w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml wraz z modną w ostatnim czasie pipetą, ułatwiającą higieniczną aplikację.Niestety jego wadą jest zbyt mały otwór i zbyt duża średnica pipety, przez co często przy wkładaniu podkład ucieka za buteleczkę. Produkt ma dość mocno płynną i lejącą konsystencję, po nałożeniu na buzię lub dłoń spływa szybkim strumieniem. Dostępny jest w 3 odcieniach, z czego 01 jest naprawdę bardzo jasna i nawet za jasna dla mnie, dlatego mieszałam go z 02.
01-porcelanowy, bardzo jasny odcień, neutralny odcień, idealny do rozjaśniania
02-średnio jasny, idealny dla większości Polek na cały rok z wyłączeniem lata, neutralny beż
03-kolor stworzony dla osób łapiących promienie słońca, idealnie dostosuje się do waszej opalenizny


Producent rekomenduje nakładanie podkładu opuszkami palców, ja jednak jestem przyzwyczajona do zwilżonej gąbeczki i nakładam go tylko w ten sposób. Potrzebna jest niewielka ilość produktu, aby ujednolicić koloryt twarzy, zakryć niedoskonałości i przebarwienia - przy zbyt dużej ilości podkład nie chce trzymać się twarzy i odkleja się już przy nakładaniu. Daje naturalne aksamitne i satynowe wykończenie i stapia się ze skórą, sprawiając, że wygląda na idealnie gładką i nagą. Krycie można stopniować, jednak już przy pierwszej cienkiej warstwie jest ono średnie, osobiście dokładam minimalnie przy policzkach.

Komu sprawdzi się ten podkład? Jako posiadaczka cery mieszanej, skłonnej do wyprysków uważam, że został stworzony właśnie dla mnie! Jako bazę nakładam lekki krem nawilżający oraz/lub Primer Water ze Smashboxa, a gruntuje swoim ulubionym pudrem z Golden Rose (Longwear Finishing Powder) i ściągam ewentualną pudrowość ponownie za pomocą Primer Water. Na dobrze nawilżonej buzi nie podkreśli suchych skórek, ani nie będzie powodować uczucia ściągnięcia. Fluid nie ciemnieje, ani nie zapycha, nie uwydatnia porów, nie zbiera się w załamaniach. W moim przypadku nie schodzi nawet z nosa! Można go nosić bez pudru, dzięki swojemu wykończeniu (np. przy suchej cerze). Długo utrzymuje mat. Producent obiecuje trwałość do 10 godzin, jednak śmiało mogę powiedzieć, że często nakładałam go w okolicach godziny 7/8, a on o 22 ciągle wyglądał bardzo dobrze, jedynie drobne niedoskonałości zaczynały przebijać.. czas? 15 godzin, a on ciągle wygląda nienagannie! IDEAŁ! 

Używam go codziennie i jest moim ulubieńcem! Testowałam go zarówno przy niepogodzie, jak i podczas upałów, był ze mną podczas deszczu i imprez w plenerze, na zdjęciach makijaży. Jest ultralekki i jednocześnie kryjący, w dodatku pięknie utrzymuje inne produkty na skórze, świetnie sprawdzi się na lato! Kosztuje 29 zł i znajdziecie go w drogeriach Hebe wśród nowości marki Bell Hypoallergenic. MUST HAVE! Musisz go przetestować! 




Skin Stick Concealer
Pierwszy z korektorów to kamuflaż w sztyfcie. W paczce znalazłam dwa kolory: 015 Ivory oraz 025 Vanilla. Jest to wykręcany stick o kremowej, nietłustej, gęstej konsystencji, która się łatwo nakłada. Dobrze stapia się ze skórą i średnio kryje, sprawdzi się do niewielkich przebarwień. Przeznaczony jest do drobnych niedoskonałości. Oba kolory przypadły mi do gustu - jaśniejszy jest naprawdę jasny i żółty, drugi z kolei ma bardzo ładny beżowy, neutralny odcień. Jest to świetna sprawa do torebki, żeby za dnia coś poprawić. Jest dość trwały i nie odcina się przy nakładaniu na podkład. Jest lekki i zdarzyło mi się zastosować go pod oczy.

Liquid Eye Concealer
Korektor pod oczy również dostałam w dwóch odcieniach - 03 Lightening Peach i 04 Lightetning Banana, jednak kolory są dla mnie nieużytkowe jako zwykłe kolory pod oczy. Pierwszy z nich jest łososiowo-brzoskwiniowy i za ciemny, drugi zaś bananowo-żółty, gdzie przy mojej neutralnej karnacji mocno się odcinają. Znalazłam dla nich inne zastosowanie - stosuje je jako baza neutralizująca zasinienia pod oczami, a dopiero na to kolorowy korektor kryjący. Produkt jest zamknięty w opakowaniu z aplikatorem, jest średniokryjący i lekko zastygający, niestety-bardzo mocno ciemnieje, co zdyskwalifikowało te produkty do normalnego używania.


Podsumowując: koniecznie przetestujcie najnowszy podkład Nude Liquid Powder! Jeśli jesteście posiadaczkami mieszanej skóry i szukacie czegoś lekkiego na lato, co jednocześnie przykryje wam zmiany skórne - myślę, że to może być strzał w 10!



You May Also Like

5 komentarze

  1. No no kochana Bell widze sie preznie rozwija, podobaja mi sie te podklady i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ten podkład :) Od dłuższego czasu zbieram się do jego zakupu!
    U ciebie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Czy numer 01 tego podkładu wpada w różowe tony czy jest bardziej żółty bądź neutralny? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) na zdjęciu wygląda różowo szczególnie przy pozostałych dwóch, jednak moim zdaniem jest on typowo neutralny, a pozostałe mocno bezowe, żaden z nich nie ma typowo żółtych tonów (jak Healthy Mix dla przykładu) :)

      Usuń
  4. Kupiłam ten podkład przypadkiem (nr 3). Jest rewelacyjny! Cera mieszana, po 30.,rozszerzone naczynka. Pieknie kryje, matowi, wygląda przy tym bardzo naturalnie, trzyma się i 12h. Szok!

    OdpowiedzUsuń